Všeobecné obchodné podmienky | Zľavoking - Pobyty so zľavou

Všeobecné obchodné podmienky

História VOP: VOP platné do 23.5.2017

spoločnosti

TPF group s.r.o.
so sídlom Jana Babáka 2733/11, 612 00 Brno, Česká republika
IČ: 02642328
DIČ: CZ02642328

Spoločnosť je zapísaná v obchodnom registri vedenom Krajským súdom v Brne, oddiel C, vložka 81968

pre predmet podnikania výroba, obchod a služby neuvedené v prílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

Kontaktné údaje:
Adresa: Jana Babáka 2733/11, 612 00 Brno
Telefón: +420 538 880 980
E-mail: info@zlavoking.sk
Prevádzková doba: všedné dni 8:00 - 20:00

(ďalej len „Prevádzkovateľ")

  • 1. Úvodné ustanovenia

    • Tieto Všeobecné obchodné podmienky (ďalej len ,,VOP") upravujú vzťahy najmä v zmysle zákona č. 40/1964 Zb., občiansky zákonník (ďalej tiež len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Zb., o ochrane spotrebiteľa (ďalej tiež len „zákon o ochrane spotrebiteľa“) a zákona č. 102/2014 Zb., o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (ďalej tiež len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku“) a stanovujú vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe zmluvy uzavieranej medzi Prevádzkovateľom a zákazníkom prostredníctvom elektronického formulára Prevádzkovateľa (ďalej len „Zmluva“) a tvoria jej neoddeliteľnú súčasť.
    • Zákazníkom je len spotrebiteľ v zmysle § 52 ods. 4 občianskeho zákonníka. Tieto VOP sa nevzťahujú na prípady, kedy osoba, ktorá má v úmysle využiť Služby Prevádzkovateľa, je právnickou osobou či osobou, ktorá koná pri objednávaní Služieb v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo v rámci svojho samostatného výkonu povolania.
    • Predmetom Zmluvy je
      1. zabezpečenie zľavy a poskytnutie individuálne určenej poukážky, ktorá Zákazníka oprávňuje na využitie služieb poskytovateľa ubytovacích služieb, typicky hotelu či penziónu (ďalej tiež len „Poskytovateľ“);
      2. poskytovanie doplnkových služieb; (ďalej spoločne len ako „Služby" alebo jednotlivo „Služba").
    • Služby Poskytovateľov vrátane ich parametrov a vlastností sú Poskytovateľovi prezentované na webovej stránke umiestnenej na internetovej adrese www.zlavoking.sk (ďalej len „Webová stránka“), a to prostredníctvom rozhrania webovej stránky.
    • Ustanovenia odchylné od týchto VOP si Prevádzkovateľ a Zákazník (ďalej tiež súhrnne ako „Zmluvné strany“) môžu zjednať v Zmluve. Odchylné dojednania v Zmluve majú aplikačnú prednosť pred ustanoveniami VOP.
    • Ustanovenia týchto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a tieto VOP sú vyhotovené v slovenskom jazyku. Zmluvu je možné uzavrieť v slovenskom jazyku.
  • 2. Všeobecné ustanovenia

    • Prevádzkovateľ dlhodobo vyvíja činnosť na zaisťovanie zliav Zákazníkom na služby Poskytovateľov. S týmto cieľom Prevádzkovateľ vstupuje s Poskytovateľmi do zmluvných vzťahov a tieto vzťahy s nimi priebežne udržuje. Prevádzkovateľ ďalej Poskytovateľom prenajíma priestor na Webových stránkach na prezentáciu ich služieb.
    • Zákazník na základe uzavretia Zmluvy získa individuálne určenú poukážku, ktorá ho oprávňuje na využitie služieb Poskytovateľa (ďalej tiež len „Kupón“).
    • Prevádzkovateľ vstupuje do zmluvného vzťahu so Zákazníkom len prostredníctvom Zmluvy, Prevádzkovateľ tak nenesie zodpovednosť za vady služieb Poskytovateľov. Prevádzkovateľ sa však v záujme kontinuálnej kontroly a skvalitňovania svojich Služieb zaväzuje v rámci svojich možností kontrolovať rozsah a kvalitu služieb Poskytovateľov.
    • Prevádzkovateľ nezodpovedá za prípadnú klamlivosť či iné závady obsahu zverejňovaného Poskytovateľmi na Webovej stránke, ani za jeho úplnosť, presnosť či pravdivosť. Priestor na Webových stránkach, v ktorom sú ponúkané služby Poskytovateľov, je Prevádzkovateľom prenajímaný Poskytovateľom. Prevádzkovateľ sa však v záujme kontinuálnej kontroly a skvalitňovania svojich Služieb zaväzuje v rámci svojich možností kontrolovať prípadnú klamlivosť či iné závady obsahu zverejňovaného Poskytovateľmi na Webovej stránke.
  • 3. Užívateľský účet

    • Na základe registrácie uskutočnenej na Webových stránkach môže Zákazník pristupovať do svojho užívateľského rozhrania. Zo svojho užívateľského rozhrania môže Zákazník činiť najmä objednávky Služieb (ďalej len „Užívateľský účet“).
    • Pri registrácii je Zákazník povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v Užívateľskom účte je Zákazník povinný pri akejkoľvek ich zmene aktualizovať. Údaje uvedené Zákazníkom v Užívateľskom účte sú Prevádzkovateľom považované za správne.
    • Zákazník je oprávnený sa registrovať aj prostredníctvom svojho profilu na sociálnej sieti Facebook prevádzkovanej spoločnosťou Facebook Inc., so sídlom 1 Hacker Way, Menlo Park, California 94025, Spojené štáty americké. Meno, priezvisko a emailová adresa sú získané automaticky na základe informácií uvedených v tomto profile.
    • Prístup k Užívateľskému účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Zákazník je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadne informácií nevyhnutných pre prístup do jeho Užívateľského účtu.
    • Zákazník nie je oprávnený umožniť využívanie Užívateľského účtu tretím osobám.
    • Prevádzkovateľ môže zrušiť Užívateľský účet, a to najmä v prípade, kedy Zákazník svoj Užívateľský účet dlhšie než 24 mesiacov nevyužíva, či v prípade, kedy Zákazník poruší svoje zmluvné povinnosti voči Prevádzkovateľovi.
    • Zákazník berie na vedomie, že Užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia Prevádzkovateľa, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.
  • 4. Uzatvorenie Zmluvy

    • Pre odoslanie objednávky (návrhu na uzatvorenie Zmluvy) vyplní Zákazník objednávkový formulár vzťahujúci sa na konkrétnu službu Poskytovateľa na Webových stránkach. Prezentácia služieb Poskytovateľa na Webovej stránke a objednávkový formulár obsahujú najmä informácie o:
      • objednávaných Službách,
      • o službách Poskytovateľov,
      • spôsobu platby ceny Služieb.
    • Pred odoslaním objednávky Prevádzkovateľovi je Zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možnosť Zákazníka zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní dát do objednávky. Objednávku odošle Zákazník Prevádzkovateľovi kliknutím na tlačidlo „DOKONČIŤ“.
    • Zákazník je v objednávke povinný uviesť úplné a pravdivé údaje. Údaje uvedené v objednávke sú Prevádzkovateľom považované za úplné a pravdivé.
    • Zákazník odoslaním objednávky a vyjadrením súhlasu s týmito VOP vyhlasuje, že sa náležite a dostatočne zoznámil s obsahom svojich práv a povinností plynúcich zo Zmluvy, najmä že na základe Zmluvy získa Kupón, ktorý Zákazníka oprávňuje na využitie služieb Poskytovateľa za nižšiu cenovú ponuku, avšak že koncové služby budú Zákazníkovi poskytované Poskytovateľom, nie Prevádzkovateľom.
    • Prevádzkovateľ neodkladne po prijatí objednávky toto prijatie Zákazníkovi potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronickej pošty Zákazníka uvedenej v objednávke (ďalej len „elektronická adresa Zákazníka“).
    • Zmluva je uzavretá okamžikom, kedy Prevádzkovateľ odošle akceptáciu objednávky (návrh na uzavretie Zmluvy) odoslanej Zákazníkom. Prevádzkovateľ túto akceptáciu objednávky zašle na adresu elektronickej pošty Zákazníka vrátane výzvy na zaplatenie ceny Služieb podľa zvoleného spôsobu. Spolu s akceptáciou objednávky zasiela Prevádzkovateľ Zákazníkovi rovnako aj aktuálne znenie Zmluvy a VOP vo formáte PDF. Ak Zákazník zvolil bezhotovostnú platbu platobnou kartou a ak prebehne platba riadne, Prevádzkovateľ Zákazníkovi zašle akceptáciu objednávky vo forme potvrdenia o prijatí platby a rovnako aktuálne znenie Zmluvy a VOP vo formáte PDF.
    • Zákazník súhlasí s tým, že Prevádzkovateľ môže začať s poskytovaním Služieb podľa Zmluvy neodkladne po uzavretí tejto Zmluvy.
    • V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže Prevádzkovateľ splniť, zašle Zákazníkovi novú ponuku s uvedením možných variantov objednávky. Zmluva je v tomto prípade uzavretá okamžikom, kedy bola Prevádzkovateľovi doručená akceptácia konkrétneho variantu ponuky Zákazníkom.
    • Prevádzkovateľ poskytne Zákazníkovi Kupón ihneď po tom, čo Zákazník uhradí plnú cenu Služby.
    • Zákazník berie na vedomie, že Prevádzkovateľ nie je povinný uzavrieť Zmluvu, a to najmä s osobami, ktoré už skôr podstatným spôsobom porušili svoje zmluvné či zákonné povinnosti voči Prevádzkovateľovi či Poskytovateľom.
    • Celá prezentácia Služieb umiestená na Webových stránkach je len informatívneho charakteru a Prevádzkovateľ nie je povinný uzavrieť Zmluvu ohľadne týchto Služieb.
  • 5. Cena Služieb, platobné podmienky

    • Webové stránky obsahujú informácie o Službách aj službách Poskytovateľov, a to vrátane uvedenia ceny Služieb. Výšky cien Služieb sú uvedené aj vrátane dane z pridanej hodnoty. Zákazník nie je povinný hradiť náklady na balenie, prepravu ani žiadne ďalšie súvisiace poplatky. Prevádzkovateľ nepožaduje žiadne poplatky v závislosti na spôsobe platby. Prevádzkovateľ upozorňuje zákazníka, že v cene darčekového Kupónu sú v porovnaní s cenou bežného Kupónu započítané aj náklady na zhotovenie a individualizáciu tohoto Kupónu.
    • Cena Služby bude Zákazníkovi vždy potvrdená v upresnení objednávky elektronickou poštou na elektronickú adresu Zákazníka. Zákazník potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že súčasťou objednávky je povinnosť zaplatiť cenu Služby.
    • Pri platbe je Zákazník oprávnený započítať peňažnú čiastku uvedenú v kupóne na hodnotu.
    • Po prijatí platby ceny Služby bude Zákazníkovi odoslané potvrdenie o prijatí platby. Čiastka však plne patrí Poskytovateľovi, preto je povinnosť vydania daňového dokladu na Poskytovateľovi služieb.
    • Ceny Služieb zostávajú v platnosti po dobu, kedy sú zobrazované na Webových stránkach. V prípade zjavnej technickej chyby pri uvedení výšky ceny Služieb nie je Prevádzkovateľ povinný Zmluvu za túto chybnú výšku ceny Služby uzavrieť. Pokiaľ bola Zmluva už uzavretá, vyhradzuje si Prevádzkovateľ tiež právo od takejto Zmluvy odstúpiť, a to práve z dôvodu chybne uvedenej ceny Služby.
    • Cenu služieb môže Zákazník uhradiť nasledujúcimi spôsobmi:
      1. bezhotovostne bankovým prevodom na účet predávajúceho č. 2200552730/2010, vedený v spoločnosti Fio banka, a.s. (ďalej len „Účet Prevádzkovateľa“);
      2. bezhotovostne platobnou kartou;
      3. bezhotovostne na základe faktúry;
      4. bezhotovostne cez systém Benefity;
    • Cena Služby je splatná do 15 dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Daňový doklad – faktúru vystaví Prevádzkovateľ a Zákazníkovi ju zašle v elektronickej podobe na elektronickú adresu Zákazníka. Zákazník je povinný uhradzovať cenu Služby spoločne s uvedením variabilného symbolu platby.
    • Záväzok Zákazníka uhradiť cenu Služby je splnený okamžikom pripísania príslušnej čiastky na účet Prevádzkovateľa.
    • V prípade, že Zákazník uvedie chybný variabilný symbol platby, variabilný symbol platby neuvedie či uhradí čiastku v inej výške než je povinný, berie na vedomie, že spracovanie týchto platieb môže trvať niekoľko dní a môže mať za následok neposkytnutie Služby z dôvodu nemožnosti spárovať platbu s faktúrou. V prípade chybne zadaného variabilného symbolu platby je Zákazník tiež na vyzvanie Prevádzkovateľa povinný oznámiť svoje číslo účtu, aby bolo možné jeho platbu identifikovať.
    • Prevádzkovateľ výslovne upozorňuje Zákazníka, že cenu Služieb nie je možné uhradiť zloženkou.
  • 6. Použitie Kupónu

    • Na základe Zmluvy Prevádzkovateľ poskytne Zákazníkovi Kupón, ktorý Zákazníka oprávňuje na využitie služieb Poskytovateľa.
    • Podmienky použitia Kupónu, a to najmä doba jeho platnosti, sú uvedené vponuke Poskytovateľov prezentovanej na Webových stránkach alebo sú uvedené priamo na Kupóne. Zákazník sa zaväzuje k ich dodržaniu. Zákazník je tiež povinný riadiť sa pokynmi Poskytovateľa na využitie jeho služieb.
    • Zákazník je povinný po obdržaní Kupónu objednať využitie služby s dostatočným predstihom tak, aby bolo možné služby poskytnúť v dobe platnosti Kupónu. Poskytovateľ ani Prevádzkovateľ nezodpovedajú za to, že služba, resp. presná doba jej využitia, bude voľná pre Zákazníkov kedykoľvek po celú zjednanú dobu platnosti Kupónu, keďže konkrétne termíny využitia služby môžu byť už dohodnuté/obsadené inými Zákazníkmi. Poskytovateľ však garantuje, že má dostatočnú kapacitu, aby za obvyklých podmienok bol schopný službu poskytnúť v ponúkanom množstve v stanovenej dobe platnosti Kupónu. Prevádzkovateľ Zákazníka upozorňuje, že pokiaľ objednávku či rezerváciu služieb Poskytovateľa uskutoční až ku koncu platnosti Kupónu, nemusí mu byť táto objednávka či rezervácia zo strany Poskytovateľa umožnená z dôvodu nedostatku kapacity. Zákazník je preto bez zbytočného odkladu po získaní Kupónu povinný u Poskytovateľa zistiť dostupnosť služieb tohoto Poskytovateľa.
    • Po uplynutí doby platnosti Kupónu stráca Zákazník nárok na poskytnutie konkrétnej služby Poskytovateľa bez nároku na akúkoľvek refundáciu. Záväzok Poskytovateľa uplynutím doby platnosti Kupónu zaniká.
    • Kupón je možné použiť len raz.
    • V rámci jednej objednávky je Zákazníkovi vystavený len jeden Kupón, ak nie je výslovne dohodnuté inak.
    • Ak Zákazník vymení svoj Kupón za Kupón, v ktorom je inkorporovaná služba nižšej hodnoty (pokiaľ je to možné), nevzniká mu nárok na doplatenie hodnoty pôvodného Kupónu alebo na nový Kupón na zvyšok hodnoty Kupónu pôvodného.
    • Kupóny na hodnotu poskytuje Prevádzkovateľ Zákazníkom s ohľadom na podmienky uvedené na Webových stránkach.
    • Kupón na hodnotu a darčekový Kupón na hodnotu (ďalej spoločne len „Kupón na hodnotu“) slúži výhradne na započítanie čiastky na ňom uvedenej oproti čiastke za objednávku Služby v súvislosti s uzatvorením Zmluvy podľa týchto VOP. Kupóny na hodnotu nie je možné kombinovať a je možné ich použiť len jednorazovo.
    • Kupón na hodnotu je Zákazník oprávnený využiť od okamžiku získania do konca nasledujúceho kalendárneho roku.
    • Ohľadne práv Zákazníka na odstúpenie od zmluvy týkajúcej sa Kupónu na hodnotu platí primerane čl. 9 týchto VOP.
  • 7. Zodpovednosť Poskytovateľa

    • S ohľadom na to, že služby na základe Kupónu poskytuje Zákazníkovi Poskytovateľ, zodpovedá Poskytovateľ priamo Zákazníkovi podľa príslušných právnych predpisov (najmä občianskeho zákonníku a zákona o ochrane spotrebiteľa) a zmluvných podmienok Poskytovateľa, ktoré však nemôžu obmedziť zákonné práva Zákazníka. Poskytovateľ je teda zodpovedný predovšetkým za:
      • riadne poskytnutie služby oproti predloženiu platného Kupónu;
      • kvalitu služby;
      • množstvo či rozsah služby a
      • informácie ohľadne služby, t.j. najmä ich pravdivosť a úplnosť.
    • Údaje o pôvodných cenách (cenách pred zľavou vyjednanou Prevádzkovateľom) a zľavách uvedené na Webových stránkach sú poskytované na základe informácii získaných od Poskytovateľa, a Prevádzkovateľ tak nenesie zodpovednosť za ich správnosť.
    • Všetky práva z chybného plnenia, t.j. z chybne poskytnutých služieb (vady kvality, množstvo, rozsahu apod.), popr. ich neposkytnutie, má Zákazník výhradne voči Poskytovateľovi. Zákazník je teda povinný ich riešiť priamo s Poskytovateľom podľa jeho reklamačných a ďalších podmienok, ktoré však nemôžu obmedziť zákonné práva Zákazníka. V prípade, kedy má Zákazník záujem o storno svojej objednávky alebo rezervácie, je povinný sa obrátiť priamo na Poskytovateľa, pretože ide o zmluvný vzťah medzi Poskytovateľom a Zákazníkom, do ktorého nemôže Prevádzkovateľ zasahovať.
  • 8. Práva Zákazníka z chybného plnenia Prevádzkovateľa

    • Práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Zákazníka ohľadne práv z chybného plnenia sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi (najmä ustanoveniami § 499 a nasl., a § 645 a nasl. občianskeho zákonníka). Práva a povinnosti Prevádzkovateľa a Zákazníka obsiahnuté v čl. 8 týchto VOP je potrebné interpretovať s ohľadom na nehmotnú povahu Služieb a Kupónu. Prípadné vady Služby a Kupónu sa Prevádzkovateľ bude snažiť zhojiť opravou, úpravou či dodaním nového Kupónu, čo nevylučuje žiadne z práv Zákazníka.
    • Služba má vady v tých prípadoch, ak nemá Kupón vlastnosti stanovené v § 499 občianskeho zákonníka, teda v čase plnenia nemá vlastnosti výslovne vymienené alebo obvyklé, alebo že Kupón nie je možné použiť podľa povahy a účelu Zmluvy alebo podľa toho, čo zmluvné strany dojednali, a že Kupón nemá právne vady. Služba nebola poskytnutá riadne najmä v týchto prípadoch:
      • Prevádzkovateľ neposkytol Kupón Zákazníkovi v súlade so Zmluvou a týmito VOP;
      • Kupón nemá náležitosti oprávňujúce Zákazníka na využitie konkrétnej služby Poskytovateľa;
      • Poskytovateľ Kupón neakceptuje.
    • Ak Kupón vykazuje zjavné chyby, je Zákazník oprávnený Službu neprevziať. V prípade, že sa po prevzatí Služby Zákazníkom vyskytnú v záručnej dobe chyby Kupónu, môže Zákazník uplatniť svoju reklamáciu.
    • Dĺžka záručnej doby sa riadi platnými ustanoveniami občianskeho zákonníka, trvá teda 24 mesiacov, s výnimkami stanovenými zákonom. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia Služby Zákazníkom.
    • Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, má Zákazník právo, aby bola bezplatne, včas a riadne odstránená. Prevádzkovateľ je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstrániť. Zákazník môže namiesto odstránenia vady požadovať výmenu Kupónu, alebo ak sa vada týka len súčasti Kupónu, výmenu súčasti, ak tým Prevádzkovateľovi nevzniknú neprimerané náklady vzhľadom na cenu Služby alebo závažnosť vady. Prevádzkovateľ môže vždy namiesto odstránenia vady vymeniť závadný Kupón za nezávadný, ak to Zákazníkovi nespôsobí závažné ťažkosti.
    • Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa Kupón mohol riadne užívať ako Kupón bez vady, má Zákazník právo na výmenu Kupónu alebo má právo od Zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú Zákazníkovi, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však Zákazník nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave alebo pre väčší počet vád Kupón riadne užívať. Ak ide o iné neodstrániteľné vady, má Zákazník právo na primeranú zľavu z ceny Služby.
    • Prevádzkovateľ poučil Zákazníka o jeho právach, ktoré mu vyplývajú z § 645 a nasl. občianskeho zákonníka, a to najmä o právach podľa § 648 občianskeho zákonníka tak, že umiestnil tieto informácie na Webovej stránke a Zákazník mal možnosť si ich prečítať v čase pred odoslaním objednávky.
    • S ohľadom na charakter Služby a Kupónu sa reklamácia uplatňuje u Prevádzkovateľa, a to elektronicky na adrese elektronickej pošty Prevádzkovateľa info@zlavoking.sk, pričom Zákazník je povinný špecifikovať spochybnenú Službu prostredníctvom čísla Kupónu, dôvod spochybnenia Služby, presný opis charakteru vád a uviesť, aký spôsob vybavenia reklamácie požaduje. Pre uplatnenie reklamácie sa Zákazník musí preukázať aj potvrdením o prijatí platby ceny Služby.
    • Okamžikom uplatnenia reklamácie je okamžik, kedy bolo Prevádzkovateľovi doručené oznámenie výskytu vady Služby so súčasným uplatnením práva zo zodpovednosti za vady poskytnutej Služby so všetkými náležitosťami podľa čl. 8.8 týchto VOP. Ak nemá oznámenie výskytu vady Služby náležitosti podľa čl. 8.8 týchto VOP, vyzve Prevádzkovateľ Zákazníka k doplneniu.
    • O oznámení výskytu vady, ktoré obsahuje všetky náležitosti podľa čl. 8.8 týchto VOP, vydá Prevádzkovateľ Zákazníkovi potvrdenie. Záručnú opravu zaisťuje Prevádzkovateľ. Prevádzkovateľ v deň prijatia reklamácie vystaví Zákazníkovi doklad o prijatí reklamácie Služby, v ktorom presne označí vady Služby v súlade s ustanovením § 18 ods. 5 zákona o ochrane spotrebiteľa. Po vybavení reklamácie Prevádzkovateľ informuje Zákazníka prostredníctvom elektronickej adresy Zákazníka.
    • Reklamácie vrátane odstránenia poruchy musia byť vybavené bez zbytočného odkladu, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí tejto lehoty má Zákazník právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu Kupónu za nový Kupón.
    • V prípade akejkoľvek reklamácie informuje Zákazník Prevádzkovateľa o uplatnení reklamácie a dohodne sa s ním na najvhodnejšej forme reklamačného postupu.
    • Vady služby Poskytovateľa je Zákazník povinný uplatňovať priamo u Poskytovateľa bez zbytočného odkladu potom, čo ich mohol pri dostatočnej starostlivosti zaistiť. Prevádzkovateľ upozorňuje Zákazníkov, že za vady služieb Poskytovateľa zodpovedá práve Poskytovateľ. Nad rámec svojich zákonných povinností Prevádzkovateľ poskytuje Zákazníkom súčinnosť a plne ich informuje o možnostiach a spôsoboch uplatnenia nárokov voči Poskytovateľom. Pre tento účel môžu zákazníci využiť zákaznícku linku Prevádzkovateľa dostupnú na tel. č.: +421 233 006 990
    • Prevádzkovateľ sa zbaví svojej zodpovednosti za škodu voči Zákazníkovi vtedy, ak spôsobila škodu vyššia moc. Za vyššiu moc sa podľa týchto VOP považujú okrem iného prekážky na strane Poskytovateľa (úpadok, exekúcia, zánik a pod.).
    • Prevádzkovateľ nezodpovedá za zneužitie údajov o konkrétnej osobe a ich platobných prostriedkov treťou osobou. Prevádzkovateľ nemá možnosť ani právo skúmať, či údaje poskytované Prevádzkovateľovi sú poskytované oprávnenou osobou a či príslušný platobný prostriedok ovláda oprávnená osoba.
    • Zákazník nemá právo na vrátenie peňazí, ktoré prináležia čiastke započítanej z Kupónu na hodnotu. To neplatí, ak neuplynula lehota na odstúpenie od zmluvy o kúpe Kupónu na hodnotu.
  • 9. Právo na odstúpenie od zmluvy

    • Ak sa nejedná o prípad uvedený v čl. 9.3 týchto VOP alebo o iný prípad, kedy nie je možné od Zmluvy odstúpiť, má Zákazník právo od Zmluvy odstúpiť, a to do štrnástich (14) dní odo dňa uzavretia Zmluvy. Odstúpenie od Zmluvy musí byt Prevádzkovateľovi odoslané v lehote uvedenej vpredchádzajúcej vete. Na odstúpenie od Zmluvy môže Zákazník využiť vzorový formulár poskytovaný Prevádzkovateľom, ktorý tvorí prílohu týchto VOP. Odstúpenie od zmluvy môže Zákazník zasielať okrem iného na adresu sídla Prevádzkovateľa či na adresu elektronickej pošty Prevádzkovateľainfo@zlavoking.sk.
    • V prípade odstúpenia od Zmluvy sa Zmluva od počiatku ruší. Prevádzkovateľ vráti Zákazníkovi zaplatenú cenu Služieb do štrnástich (14) dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od Zmluvy rovnakým spôsobom, akým cenu Služieb od Zákazníka získal, ak sa nedohodne so Zákazníkom inak. Zákazník týmto súhlasí stým, aby mu Prevádzkovateľ zaplatenú cenu Služieb vrátil prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na účet, ktorý Zákazník Prevádzkovateľovi oznámi.
    • Zákazník berie na vedomie, že podľa ustanovení ust. § 7 ods. 6 písm. a) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku, nie je možné odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby.
    • Zákazník berie na vedomie, že podľa ustanovení ust. § 7 ods. 6 písm. l) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzatvorenej na diaľku, nie je možné odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy.
    • V prípade Služieb poskytovaných Prevádzkovateľom podľa čl. 9.3 a čl. 9.4 týchto VOP týmto Zákazník dáva svoj súhlas Prevádzkovateľovi tieto Služby predčasne poskytnúť a súčasne prehlasuje, že je riadne poučený o následkoch tohoto súhlasu, konkrétne o strate svojho práva na odstúpenie od Zmluvy.
    • Za splnenie služieb Prevádzkovateľom sa považuje najmä tá situácia, kedy Zákazník podá návrh na uzatvorenie zmluvy s Poskytovateľom na základe Kupónu. Na takýto Kupón sa hľadí ako na využitý Kupón.
    • Zákazník ďalej berie na vedomie, že nemôže odstúpiť od Zmluvy, prostredníctvom ktorej využil Služby Prevádzkovateľa nazvané „Darčekový Kupón“, a to z toho dôvodu, že Darčekový Kupón je upravený podľa priania Zákazníka alebo pre jeho osobu v zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. a) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku.
    • Ak Prevádzkovateľ začal s poskytovaním Služieb pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy, uhradí Zákazník Prevádzkovateľovi pomernú časť ceny Služieb za plnenie poskytnuté do okamžiku doručenia odstúpenia od zmluvy Prevádzkovateľovi. V tomto prípade Prevádzkovateľ Zákazníkovi vráti len tú časť ceny Služieb, ktorá prevyšuje cenu už poskytnutého plnenia.
    • Ak je spoločne so Službou poskytnutý Zákazníkovi darček, je darovacia zmluva medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom uzavretá s rozväzovacou podmienkou, že ak dôjde k odstúpeniu od Zmluvy, ktorej predmetom je Služba, ku ktorej bol Zákazníkovi poskytnutý darček, stráca darovacia zmluva ohľadne takéhoto darčeku účinnosť a Zákazník je povinný Prevádzkovateľovi poskytnutý darček vrátiť.
  • 10. Ochrana osobných údajov

    • Ochrana osobných údajov Zákazníka, ktorý je fyzickou osobou, je poskytovaná právnym poriadkom Českej republiky, konkrétne zákonom č. 101/2000 Sb., v znení neskorších predpisov. Osobné údaje Zákazníka sú spracovávané len na území Českej republiky.
    • Zákazník súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov Prevádzkovateľom: meno a priezvisko, adresa bydliska, doručovacia adresa, identifikačné číslo, daňové identifikačné číslo, adresa elektronickej pošty, IP adresa, telefónne číslo a údaje o realizovaných obchodoch a zákazníckych zvyklostiach (ďalej spoločne všetko len ako „osobné údaje“).
    • Zákazník súhlasí so spracovaním osobných údajov Prevádzkovateľom, a to pre účely realizácie práv a povinností zo Zmluvy, teda najmä pre účely poskytnutia Služieb, dodania Kupónu, ponúkania ďalších služieb, tvorby databázy zákazníkov alebo pokiaľ možno najlepšieho fungovania Webových stránok. Svoj prípadný nesúhlas so spracovaním osobných údajov môže Zákazník vyjadriť v objednávkovom formulári (návrhu na uzatvorenie Zmluvy).
    • Ak Zákazník nezvolí inú možnosť, súhlasí so spracovaním svojich osobných údajov tiež pre účely zasielania informácií a obchodných oznámení Zákazníkovi. Súhlas so spracovaním osobných údajov v celom rozsahu podľa tohoto článku nie je podmienkou, ktorá by sama osebe znemožňovala uzatvorenie Zmluvy.
    • Osobné údaje Zákazníka nie sú odovzdávané tretím osobám svýnimkou marketingovej spoločnosti zaisťujúcej pre Prevádzkovateľa marketingové služby: RobertNemec.com, s. r. o., IČ: 28233174, so sídlom Nádražní 344/23, Smíchov, 150 00 Praha 5, spoločnosť vedená u Mestského súdu v Prahe, oddiel C, vložka 134145 (ďalej tiež len „spracovateľ“). Spracovateľ obdrží všetky osobné údaje Zákazníka.
    • Zákazník berie na vedomie, že je pri každom jednaní voči Prevádzkovateľovi povinný svoje osobné údaje uvádzať správne a pravdivo a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať Prevádzkovateľa o zmene vo svojich osobných údajoch.
    • Osobné údaje búdou spracovávané po dobu neurčitú. Osobné údaje budú spracovávané v elektronickej podobe automatizovaným spôsobom alebo v tlačenej podobe neautomatizovaným spôsobom.
    • Zákazník potvrdzuje, že poskytnuté osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie osobných údajov.
    • V prípade, že by sa Zákazník domnieval, že Prevádzkovateľ alebo spracovateľ (čl. 10.5 týchto VOP) uskutočňuje spracovanie jeho osobných údajov, ktoré je v rozpore so zákonom alebo týmito VOP, môže:
      • požiadať Prevádzkovateľa alebo spracovateľa o vysvetlenie,
      • požadovať, aby Prevádzkovateľ alebo spracovateľ odstránil takto vzniknutý stav.
      • Ak Zákazník požiada o informácie o spracovaní svojich osobných údajov, je mu Prevádzkovateľ povinný túto informáciu odovzdať. Prevádzkovateľ má právo za poskytnutie informácie podľa predchádzajúcej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie informácie.
    • Pokiaľ Zákazník nebude riadne plniť svoje zmluvné záväzky voči Prevádzkovateľovi, jeho osobné údaje môžu byť odovzdané tretiemu subjektu na vymáhanie splnenia týchto záväzkov.
  • 11. Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies

    • Zákazník súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, Službami alebo podnikom Prevádzkovateľa na elektronickú adresu Zákazníka a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení Prevádzkovateľa na elektronickú adresu Zákazníka.
    • Zákazník súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. Zákazník môže súhlas podľa predchádzajúcej vety kedykoľvek odvolať.
    • Cookies sú Prevádzkovateľom ukladané na poskytovanie lepších služieb, ktoré slúžia predovšetkým na rozlíšenie jednotlivých Zákazníkov, zlepšenie a zjednodušenie pohybu Zákazníkov na našom webe, optimalizáciu webu a pre marketingové účely.
  • 12. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

    • Prevádzkovateľ nie je vo vzťahu k Zákazníkovi viazaný žiadnymi kódexmi správania.
    • Pre Zákazníka je prístup na Webové stránky bezplatný, Webové stránky Zákazník navštevuje a používa na vlastnú zodpovednosť, kedy je najmä povinný dodržovať právne predpisy Slovenska. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zamedziť prístupu každému, kto porušuje pravidlá stanovené týmito VOP.
    • Prevádzkovateľ nezodpovedá za škodu vzniknutú v súvislosti s využitím Služieb, využitím informácií alebo sťahovaním údajov z Webových stránok zdôvodu technických chýb a chýb výpočtovej techniky, chýb v údajoch, prerušenia alebo oneskorenia prevádzky serveru, počítačového vírusu, straty zisku alebo dát Zákazníka, z dôvodu neoprávneného prístupu k prenosom či dátam Zákazníka a ich zmeny či inej straty.
    • Ak poskytne Zákazník Prevádzkovateľovi akúkoľvek informáciu týkajúcu sa Služieb či služieb Poskytovateľov, najmä ak sa rozhodne na Webovej stránke publikovať recenziu služby Poskytovateľa, alebo vyplní ak dotazník spokojnosti, dáva týmto súhlas k bezplatnému zverejneniu všetkých poskytnutých informácií, a to vrátane všetkých vizuálnych či audiovizuálnych záberov. Zákazník ich publikáciou alebo poskytnutím vyhlasuje, že k týmto záberom má autorské alebo iné potrebné práva alebo je iným spôsobom s nimi oprávnený nakladať tak, že ich zverejnením na Webových stránkach či na profiloch na sociálnych sieťach Poskytovateľa nedôjde k porušeniu autorských či iných práv tretích osôb. Zároveň Zákazník berie na vedomie, že Prevádzkovateľ je v odôvodnených dôvodoch oprávnený recenziu služby poskytovateľa či obsah dotazníka spokojnosti odstrániť, resp. nie je povinný tieto informácie publikovať, a to vrátane všetkých vizuálnych či audiovizuálnych záberov.
  • 13. Kontrola Prevádzkovateľa, mimosúdne riešenie sporov, sťažnosti

    • Zákazník má právo obrátiť sa na Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@zlavoking.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva. Ak Prevádzkovateľ odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej tiež len „subjekt ARS“) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže Zákazník podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Zoznam subjektov ARS je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk.
    • Zákazník môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
    • Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania (Zákazník). Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi Zákazníkom a Prevádzkovateľom, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR s DPH.
  • 14. Záverečné ustanovenia

    • Znenie týchto VOP môže Prevádzkovateľ meniť či doplňovať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia VOP. Nové znenie VOP bude sprístupnené na Webových stránkach.
    • Zmluvné strany sa výslovne dohodli, že všetky spory, ktoré by v budúcnosti vznikli zo zmluvy uzatvorenej medzi nimi, spory, ktoré vzniknú v súvislosti so Zmluvou, vrátane sporov ohľadom jej platnosti, výkladu, realizácie či ukončenia, práva z tohoto právneho vzťahu priamo či nepriamo vznikajúce, otázky právnej platnosti tohoto právneho vzťahu, otázky práv s vyššie uvedenými právami súvisiacimi, a to aj v prípade, že táto Zmluva bude neplatná, zrušená alebo od nej bude odstúpené, budú najskôr riešené zmierlivou cestou na zásadách poctivosti a dobrých mravov. V prípade neúspechu zmierlivého riešenia budú spory riešené v rámci súdneho konania pred súdmi Českej republiky, a to podľa práva podľa čl. 14.3 týchto VOP.
    • Pokiaľ vzťah založený Zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom sa zmluvné strany dohodli, že sa Zmluva uzatvorená medzi nimi riadi príslušnými právnymi predpismi Českej republiky, s výnimkou tých prípadov, kde títo VOP výslovne odkazujú na právny predpis Slovenskej republiky, teda bez toho, aby bol Zákazník zbavený ochrany podľa právneho poriadku, ktorý by sa v prípade neexistencie voľby práva použil podľa čl. 6 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 z dňa 17. júna 2008 o práve rozhodnom pre zmluvné záväzkové vzťahy (Rím I).
    • Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy. Náklady vzniknuté Zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory) si hradí Zákazník sám, pričom tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
    • Ak nebude dohodnuté inak alebo nie je v týchto VOP stanovené inak, všetka korešpondencia súvisiaca so Zmluvou musí byť druhej zmluvnej strane doručená elektronickou poštou, osobne alebo doporučene pozemnou poštou. Zákazníkovi sa doručuje na elektronickú adresu Zákazníka, správa je doručená okamžikom jej prijatia na server prichádzajúcej pošty Zákazníka. Integrita správ zaslaných elektronickou poštou môže byť zaistená certifikátom.
    • Zákazník nie je bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prevádzkovateľa oprávnený práva a povinnosti zo Zmluvy postúpiť na tretiu osobu.
    • Zákazník na seba preberá nebezpečenstvo zmeny okolností.
    • Ak je niektoré ustanovenie týchto VOP neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení. Zmeny a doplnky zmluvy o poskytovaní služieb či obchodných podmienok vyžadujú písomnú formu.
    • Zmluva vrátane týchto VOP je archivovaná Prevádzkovateľom v elektronickej podobe a nie je prístupná.
    • Kontaktné údaje Prevádzkovateľa: adresa pre doručovanie Jana Babáka 2733/11, Brno 612 00, Česká Republika, adresa elektronickej pošty info@zlavoking.sk, telefón +421 233 006 990, zákaznícka podpora je dostupná v pondelok až piatok od 8:00 do 20:00, a to ako pre záujemcov o služby tak pre Zákazníkov.
    • Tieto VOP sú, ak nie je zmluvne medzi Prevádzkovateľom a Zákazníkom dohodnuté inak, platné a účinné od 23. maja 2017.
    • Ak dané VOP upravujú práva a povinnosti Zákazníka zo Zmluvy uzatvorené pred účinnosťou týchto VOP pre Zákazníka výhodnejšie, než VOP, ktorými sa riadi daná Zmluva, použijú sa v týchto prípadoch príslušné výhodnejšie ustanovenia VOP.
Používaním tohto webu súhlasíte s používaním cookies. Rozumiem