Kontakt

Predtým, než kontaktujete našu zákaznícku podporu, prejdite si prosím 3 najčastejšie otázky, v ktorých môžete nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas:

Zaplatil/a som a stále som nedostal/a kupón

Kupón je automaticky odoslaný na uvedenú e-mailovú adresu ihneď, ako je vaša platba pripísaná na náš účet.

  • ZSkontrolujte si prosím spamovú zložku vo svojom e-maily. Ak v nej kupón nenájdete, napíšte nám prosím e-mail na podpora@zlavoking.sk, v ktorom pošlite variabilný symbol objednávky. Následne vám kupón znova zašleme.
  • Zároveň si prosím skontrolujte, či ste správne zadali variabilný symbol do platobného príkazu. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, je nutné platbu ručne dohľadať. Aby sme túto požiadavku mohli riešiť, zašlite nám e-mail na podpora@zlavoking.sk s variabilným symbolom objednávky a číslom vášho účtu pre dohľadanie platby.
  • V prípade, že ste nedostali ani platobné pokyny, môže byť v objednávke chybne zadaný e-mail. Povedzte nám v e-maily na podpora@zlavoking.sk túto skutočnosť spoločne s informáciou, ktorú zľavu ste si objednávali.

Neviem, kde si zvolím termín svojej dovolenky

  • Ak sa zaujímate o pobyt v Česku alebo na Slovensku, prípadne o zahraničné ubytovanie s českým personálom, zistíte dostupné termíny priamo na recepcii ubytovania. Kontaktujte preto recepciu pred kúpou pobytu, informujte sa o termínoch a v prípade, že vami zvolený termín je voľný, zakúpte pobyt.
  • Ak sa zaujímate o pobyt v zahraničí, môžete si dostupnosť termínov overiť priamo na stránke zľavy (pod platnosťou červeným písmom). U ubytovacích zariadení, ktorých personál komunikuje v cudzom jazyku, sú tieto termíny pravidelne aktualizované. Ak vami zvolený termín nenájdete medzi vypredanými dátumami znamená to, že je voľný a je možné ho po zakúpení kupónu rezervovať.

Ako si zariadim rezerváciu ubytovania

Záväznú rezerváciu je vždy možné vykonať až s číslom kupónu.

  • V prípade pobytu v Česku, na Slovensku, prípadne v zahraničnom ubytovaní s českým personálom, kontaktujte recepciu telefonicky alebo e-mailom a rezerváciu si zaistite priamo v ubytovacom zariadení.
  • V prípade zahraničného pobytu, kde personál hovorí iba cudzím jazykom, vám s rezerváciou radi pomôžeme. Rezerváciu vám zariadime na základe vášho e-mailu na podpora@zlavoking.sk, v ktorom uvediete vaše meno, počet osôb (u detí aj ich vek), zvolený termín, číslo kupónu, prípadne ďalšie požadované služby. Potvrdíme vám, že rezerváciu riešime s hotelom a akonáhle bude vybavená, pošleme vám ju opäť na váš e-mail.
  • V prípade zmeny už vykonanej rezervácie vám opäť radi pomôžeme na základe vašej písomnej žiadosti na podpora@zlavoking.sk

Nenašli ste odpoveď na váš problém? Môžete sa pozrieť na ďalšie často kladené otázky alebo nás kontaktovať e-mailom či telefonicky. Vašu požiadavku sa pokúsime vyriešiť čo možno najrýchlejšie.

Zakaznícka podpora:

Pre obchodných partnerov:

Pre médiá:

Zákaznícka podpora

Portály Slevoking a Zľavoking prevádzkuje spoločnosť:

  • TPF group s.r.o.
  • Jana Babáka 2733/11, Brno 612 00, Česká Republika
  • IČO: 02642328
  • DIČ: CZ02642328
Používaním tohto webu súhlasíte s používaním cookies. Rozumiem