Kontakt

Predtým, než kontaktujete zákaznícku podporu, prejdite si prosím 2 najčastejšie otázky, v ktorých môžte nájsť odpoveď na váš problém a ušetriť tak svoj čas:

Kedy mi dorazí kupón?

Kupón vám dorazí automaticky na e-mail, ktorý ste zadali pri platbe a to ihneď po prispísaní čiastky na náš účet. Kontrolujte si prosím i svoju zložku so spamom.

Ak ste kupón neobdržali ani po 3 dňoch od zaplatenia, poskytnite nám túto informáciu na podpora@zlavoking.sk spoločne s e-mailom, z ktorého ste objednávku zadali, a my vám kupón zašleme.

Potrebujem kupón ešte dnes

V prípade, že potrebujete kupón ešte dnes, nie je nič jednoduchšie ako pri výbere spôsobu platby zvoliť platbu kreditnou kartou. Platba k nám dorazí ihneď a obratom vám zašleme kupón.

Kde zvolím termín pobytu?

Termín pobytu si dohodnete priamo s poskytovateľom zľavy, ktorého môžete kontatkovať na kontaktných údajoch uvedených v prezentácii alebo na vašom kupóne.

V prípade pobytov v zahraničí (Maďarsko, Poľsko ...) prebieha komunikácia v cudzom jazyku. Radi vám pomôžeme s rezerváciou vášho pobytu - zašlite nám na náš e-mail vaše meno, počet osôb, zvolený termín a číslo kupónu. Rezervácia bez kupónu nie je možná, vypredané termíny nájdete uvedené v prezentácii (vľavo, pod platnosťou).

Ďalšie často kladené otázky nájdete tu (kliknutím zobraziť). V prípade, že ste nenašli riešenie svojho problému, kontaktujte nás a my váš požiadavok budeme riešiť, čo najskốr to bude možné.



Zákaznícka podpora

Telefón: +421 949 828 544
E-mail: podpora@zlavoking.sk
Pracovná doba: Pracovné dni, 8:00 - 20:00

Pre obchodných partnerov

Mgr. Jiří Šterc
Obchodný riaditeľ
E-mail: obchod@zlavoking.sk

Pre médiá

Peter Kóša
Jednateľ
E-mail: media@zlavoking.sk



Portály Slevoking a Zľavoking prevádzkuje spoločnosť:

TPF group s.r.o.
Jana Babáka 2733/11, Brno 612 00, Česká Republika
IČO: 02642328
DIČ: CZ02642328

Používaním tohto webu súhlasíte s používaním cookies. Rozumiem