Často kladené otázky | Zľavoking - Pobyty so zľavou

Často kladené otázky

Zaplatil/a som a stále som neobdržal/a kupón.

Kupón je automaticky odoslaný na uvedenú e-mailovú adresu hneď, akonáhle je vaša platba pripísaná na náš účet. Pokiaľ ho nemôžete dohľadať v prijatej pošte, mohla pravdepodobne nastať jedna z nasledujúcich situácií:

  1. Nevyžiadaná pošta

    Najskôr vždy skontrolujte svoj e-mail, či vám kupón nespadol medzi spam. Pri Gmail.com skontrolujte zložku Spam, pri Zoznam.sk Nevyžiadanú poštu, v prípade Centrum.sk zložku Hromadné.

    Pokiaľ tu kupón nenájdete, kontaktujte nás na podpora@zlavoking.sk. Do e-mailu napíšete variabilný symbol objednávky, následne vám kupón znovu zašleme. Kupón si taktiež môžete stiahnuť vo svojom profile.

  2. Chybný variabilný symbol

    Skontrolujte, či ste správne zadali variabilný symbol a čiastku do platobného príkazu. V prípade, že je variabilný symbol zadaný chybne, musíme platbu ručne dohľadať. Pošlite nám na podpora@zlavoking.sk e-mail, ktorý bude obsahovať správny variabilný symbol objednávky a číslo vášho účtu pre dohľadanie platby.
  3. Chybná kontaktná adresa

    Pokiaľ vám neprišli ani platobné pokyny k objednávke, môže to byť zle zadaným e-mailom. Oznámte nám túto skutočnosť na podpora@zlavoking.sk spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.

Neviem, kde si zvolím termín svojej dovolenky.

  • Dostupnosť vami preferovaného termínu si môžete overiť priamo na našich stránkach. Pri každej zľave sa pod platnosťou kupónu zobrazujú červeným písmom vypredané termíny.
  • Pokiaľ vami zvolený termín nájdete medzi týmito dátumami (červené), znamená to, že je hotel v danom období úplne obsadený a pobyt rezervovať nejde.
  • Pokiaľ vami zvolený termín medzi týmito dátumami (červené) nie je, je možné pobyt v túto dobu rezervovať. Termíny sa pravidelne aktualizujú. Dostupnosť sa však môže meniť zo dňa na deň, predovšetkým počas sezóny. Preto je lepšie vždy si overiť v hoteli voľné kapacity. To môžete urobiť aj vy, alebo kontaktujte našu podporu, ktorá situáciu preverí za vás.

Ako si zariadim rezerváciu ubytovania?

Záväznú rezerváciu je vždy možné urobiť až s číslom kupónu. Rezerváciu je potreba urobiť v dostatočnom predstihu, tak predídete napríklad situácií, kedy sa vami preferované termíny obsadia.

  1. Pobyty na Slovensku, v Česku alebo v zahraničnom ubytovaní so slovenským personálom

    V prípade ubytovacích zariadení, v ktorých sa dohovoríte po slovensky, si rezerváciu môžete zariadiť vy. Kontaktujte recepciu telefonicky či e-mailom. Pokiaľ nastanú akékoľvek komplikácie, neváhajte sa obrátiť na našu zákaznícku podporu. Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné predložiť ho na recepcií.
  2. Zahraničné pobyty, kde personál hovorí iba cudzím jazykom

    S nami sa jazykovej bariéry nemusíte báť. Rezerváciu radi vyriešime za vás. Zašlite nám e-mail na podpora@zlavoking.sk, ktorý bude obsahovať vaše meno, počet osôb (u detí vrátane ich veku), zvolený termín, číslo kupónu a prípadné ďalšie požiadavky. Potvrdíme vám, že rezerváciu riešime s hotelom. Akonáhle bude vyriešená, pošleme vám ju na váš e-mail. Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné ho predložiť na recepcií.
  3. Zmena prevedenej rezervácie

    V prípade zmeny už prevedenej rezervácie vám taktiež radi pomôžeme. Pošlite nám písomnú žiadosť na podpora@zlavoking.sk spoločne s informáciou, ktorý pobyt ste si objednávali.

Ako získať kupón čo najrýchlejšie?

  • Zvoľte platbu platobnou kartou. Je však nutné mať aktivovanú službu platby kartou online s 3D secure vo vašej banke. Súčasne musíte mať nastavený dostatočne vysoký denný/mesačný limit platieb. V prípade problémov, alebo ak si nie ste istí, či vaša karta tieto podmienky spĺňa, kontaktuje zákaznícku podporu vašej banky.
  • V prípade platby kartou obdržíte kupón do 15 minút od zaplatenia. Môžete si ho stiahnuť ihneď po dokončení platby na našich stránkach, zároveň vám ho pošleme na e-mail.

Ako sa dá uplatniť kupón?

  • Čo najskôr po obdržaní kupónu kontaktujte poskytovateľa služby a zarezervujte si svoj pobyt. Poskytovateľ vám tiež zodpovie na všetky vaše otázky týkajúce sa služby.
  • S rezerváciou vám radi pomôžeme či už sa jedná o pobyt v Slovenskej republike či zahraničí, konkrétny postup pozri bod JAko si zariadim rezerváciu ubytovania.
  • Pred odjazdom na pobyt si kupón vytlačte, pri príjazde je nutné predložiť ho na recepcií. Každý kupón má svoj unikátny kód, na základe toho vám budú poskytnuté služby. Preto ho nikdy neprezrádzajte nikomu okrem personálu konkrétneho ubytovacieho zariadenia.

Kedy sa dá kupón využiť?

  • Doba platnosti kupónu je popísaná v každej akcií. Pobyt je teda možné uskutočniť kedykoľvek v priebehu platnosti vášho kupónu.
  • Kupón však môže mať obmedzenia. Typickým príkladom sú sezóny (pobyt môžete uskutočniť iba v období vami zakúpenej sezóny) alebo nástupné dni. Všetky prípadné obmedzenia nájdete ako v akcií, tak na vašom kupóne.
  • Rezerváciu je potrebné vybaviť v dostatočnom predstihu, tak predídete napríklad situácií, kedy sa vami preferované termíny obsadí.

Ako viac ušetriť?

Využite náš vernostný systém a zbierajte kredity za rôzne činnosti. Získate ich pri nákupe pobytu, vyplnenom dotazníku a podobne. Takto môžete výrazne ušetriť.

1 kredit = zľava 0,035 EUR.

Ako uplatniť kredity?

  • Pre uplatnenie kreditov je nutné prihlásiť sa pod vašou e-mailovou adresou a heslom.
  • Po prihlásení si vyberte pobyt a pri najbližšej objednávke v riadku „Kredity“ ľubovoľný počet vašich kreditov. 1 kredit = zľava 0,035 EUR. Bližšie informácie o vernostnom programe nájdete tu.

Zabudol/a som heslo k účtu.

  • Je možné ho obnoviť tu.

Môžem použiť kupón ako darček pre niekoho iného?

Samozrejme, zakúpený kupón je prenosný na akúkoľvek osobu. V objednávke navyše môžete zvoliť možnosť „Darčekový kupón“, ktorý vám zašleme poštou. Darčekový kupón vytlačíme, zalaminujeme, vložíme do krásnej obálky z ručne vyrobeného papieru a ako správny darček ho previažeme ozdobnou stuhou.

Je možné hradiť pobyt z príspevku zamestnávateľa?

  • Áno, na všetky objednávky vám radi vystavíme faktúru pre zamestnávateľa. V objednávke pobytu zvoľte ako spôsob platby „na faktúru“ a vyplňte všetky údaje pre vystavenie faktúry. V prípade, že máte ďalšie informácie, uveďte je do riadku Poznámka.
  • Faktúru vám následne spracuje naše finančné oddelenie a do 2 pracovních dnů vám ju zašle na uvedený e-mail v elektronickej podobe. Na vyžiadanie je možné zaslať faktúru v tlačenej forme poštou.
  • Na otázky týkajúce sa faktúr vám odpovie naše finančné oddelenie. Kontaktujte ho buď na podpora@zlavoking.sk, alebo na telefónnom čísle +421 233 006 990.
Používaním tohto webu súhlasíte s používaním cookies. Rozumiem